ce m-a enervat ieri

(adică duminică)
– prima pe stînga la expoziţia de pisici: o obeză din rasa maidanski. gîfîia, nu respira. un lighean de osînză învelită în nişte blană. pe cuşcă scria cu mare mîndrie că era pisică de categoria supergrea, cîntărind 21 kg. stăpînă-sa era de asemenea obeză. o vită. îşi imagina probabil că aşa-i bine şi frumos, să-ţi nenoroceşti animalul, care n-are de ales. cred că i-a aruncat cineva o întrebare timidă, că am auzit-o zicînd (bănuiesc că despre pisică… dar mai ştii?) că ‘a mîncat mult, de-asta…’. dah. de asta. ai avut o vază, dar ‘ţi s-a spart’. singură.
 
– rds ne forţează pe toţi internauţii să trecem pe fibră optică. să urinăm voios cu toţii pe fibra ta optică. netul va merge cu aceeaşi viteză fiindcă tot banda aia mi-o dai, în schimb n-o să mai am ip static. ‘şi cum pot evita nenorocirea asta?’ îl întreb pe ameţitul de la suport. ‘nu puteţi, doar să vă faceţi un abonament business.’
nu, nu voi mai suna la comercial, că-mi imaginez cît costă un ‘abonament biznis‘. voi suna la romtelecom ca să-mi fac un abonament de adsl.
 
***
 
ce nu m-a enervat, ba dimpotrivă:
– sîmbătă – patru blogări lîngă cimitir într-o căsuţă portocaliu-stins-cu-galben-piersici.
– duminică – doi blogări care pînă de curînd nici nu ştiau că au blog (reciproc, desigur), darămite să se mai fi văzut la ochi… de şapte ani încoace.
 
***
 
ce m-a enervat în tot acest timp şi nu pare-a trece prea curînd:
frignoriploaie. 

5 comentarii

  1. ziarele spuneau ceva de ‘cea mai cea’ pisica, aia de dooj de kile. adica vedeta. ‘ai sa-mi bag, astia-s cu capul!??!
    noroc ca oroarea aia de poza din ziar era prea mica, n-am apucat sa ma horiplumez de tot…
    pe vremea mea, la expozitiile de catzei, existau medici veterinari care faceau controale la inscriere. nu erau si acolo s-o amendeze pe inconstienta aia?

  2. evolva 😀
    e adevarat ca se cam chinuie baietii cu reteaua aia si mai da rateuri citeodata, da’ merge bine. si nu pune prea mari probleme si nici nu tre’ sa te certi cu toti cretinii de la rds. cit despre romtelecom… la cit de bine stau la capitolul rel. clienti, mai bine lasa…

  3. evolva, nu, multumesc. nici chiar asa.

    Mack: daca au primit-o ca ‘exponat’ intr-o cusca oficiala, iti poti imagina…

  4. evolva afumă un cablu şi îşi plimbă subcontractorii cu vorba o lună. O LUNĂ, nu două ore 😦
    îmi pot, îmi pot… *sigh*

  5. eu m-as fi luat de tanti aia 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

