domnu’ dan a fost pe-aici. vorba cuiva, ‘in laturi!’ (sic!)

a intrat azi-noapte în blogul meu unul din categoria ‘dăştept’. (unul dintre ăia care scriu ‘băi rahatule, te mănînc, băi!’. eventual ‘cu fulgi cu tot’.) a citit ultima însemnare, aia cu campania maghi, şi mi-a trîntit un comentariu negativ (foarte bine, nu-i nici primul, nici ultimul din blogul ăsta!), după care m-a făcut în diverse feluri. pe mine. nu pe text.
băi tovarăşe, mă cunoşti de undeva? am mîncat ciorbă împreună? te-ai jucat cu motanul meu, la propriu sau la figurat? nu-ţi place ce scriu, ia-te, nene, de ce scriu, nu de mine! de-aia ţi-am şters comentariul.
ăsta fiind un aviz general, la panou, pentru oricine ar mai avea chef să intre aici şi, în loc să se ia de idei/formă/fond, ar avea chef să-mi adreseze mie diverse epitete. dăştepţi d-ăştia nu-mi trebuie, să se ducă să facă un club, că mai sînt cîţiva, îi ştie tot blogul, şi să-şi decerneze epitetele unul altuia în cadru festiv. hai pa.
 
ps. despre convenţiile de gîndire asupra unui subiect, din blogul ăsta, nu mai zic nimic, că n-am cui. adică unii n-au nevoie, unul n-are cum. (ăsta a fost un anacolut?)
 
later edit: dom’le, e aşa de greu? eu m-am ferit întotdeauna să mă duc în blogul cuiva – al cuiva pe care nu-l cunosc, nici măcar nu-l ştiu, nu l-am întîlnit, habar n-am ce mănîncă, vrea, fute, citeşte, ştie sau nu – şi să-i zic ‘eşti bou/prost/nefutut/isteric/tipic-pentru-categoria-aia-de…’ (asta de la urmă, mai ales, îmi place de mă-ndoaie! ‘eşti tipic(ă) pentru categoria aia de bărbaţi (femei) care…’ aşa şi pe dincolo. mda… noroc cu categoriştii…
7 comentarii

  1. Îi ştie tot blog-ul?
    Uite, recunosc, eu nu-i ştiu. (E drept, eu nu-s „tot blog-ul”) Nu poţi să-mi spui şi mie cine sînt?
    Mulţumesc.

  2. pai era, de pilda, unul calandrin…
    cobro, exclus sa ma faci sa zic ceva de tine, caci nu de tine era vorba.

  3. iar eu ma ingrijorasem crezand ca am atractie la specimene din acestea, oricum nu e atat de grav, te mobilizeaza cumva

  4. formidabila comunitate umana…
    va felicit… realmente… eu nu stiu cum se traiest pe lume, nici din ce e facuta
    va multumesc

  5. dan: serios? dar ce bine mimezi!
    sunhunter: imi pare rau, pe mine nu ma mobilizeaza la nimic, ca nu dau concursuri aici si nici nu simt nevoia sa schimb epitete cu d-astia, care spun „esti nefutut” fara a sti daca sint sau nu. si mai rau, daca afla ca nu fac sex, tipa „esti nefutut!!!” in piata mare. ce nu stiu ei si nu se-ntreaba este daca nu cumva sint abstinent. de aici incepe blogul meu.

  6. cum….asta, abstinent, domnu’ vidal?! pai se poate dom’ne??!! adica…vorba aia……ce exemplu dai dumneata, dom’ vidal, viitorului de aur al tarii?! 🙂

    hmmm…eu mi-am urcat in cap comentatori cand am vorbit de probleme rasiale, tu vad ca reusesti sa atragi admiratori cand vorbesti despre Maggi……..jos, palaria, maestre! 🙂

  7. intrucit, draga Departe, enervant de departe, corect politic e sa faci misto de maghisti. asa scrie in manual. nu sa-i educi, ca-i pierdere de vreme, doar sa faci misto de ei. daca citesti si fine print-ul de pe verso, devii indreptatit sa le si dai la moaca.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

