gaiman

Mergi pe terenul spînzurătorii şi ai o funie în jurul gîtului şi cîte un corb pe fiecare umăr, care aşteaptă să-ţi ciugulească ochii, şi copacul pentru spînzurătoare are rădăcini adînci, care se întind din rai pînă în iad, iar lumea noastră e doar ramura de care-i prinsă funia, zice Neil Gaiman în Zei americani
şi mi se pare corect.
 
nu mai spun că peste trei luni iar începe să scadă ziua. (să ne-nţelegem: e 9 martie, sînt trei grade afară, primăvara nu dă nici un semn, şi-n trei luni va începe să scadă ziua!)
 
singura chestie care mă enervează în acest moment e că a ieşit un soare plin şi intens fix în mijlocul depresiei mele. în rest, nu mă mai enervează absolut nimic. 
 
(şi gaiman e bun al naibii! asta ar trebui să mă enerveze sau să mă stimuleze? că-i cam pe stilul meu – zise marele şi necunoscutul mînuitor de antieroi idioţi.) 
9 comentarii

  1. hai, v, ca ma leg si eu de ce pot…….la noi e o ploaie – era sa zic mocaneasca, e de fapt englezeasca – poate te ajuta asta, ca soarele s-ar putea sa iti strice bunatate de depresie, si ar fi pacat 🙂

  2. si Departe poa’ sa-mi strice bunatate de depresie!
    :))

  3. paaaai…la asa afirmatie, Departe se umfla in pene…..:) ce sa fac deci? vrei sa tin eu un pic de carma, vrei sa cobor velele? tu zi, si se rezolva……sau daca as avea stofa de chelner in mine, as zice vineeeee!

  4. Lucrul bun la noua luni: peste noua luni incepe iar sa creasca ziua 🙂

  5. uite, mai, ca ma mai citeste lumea!
    (gata… am tinut de depresia aia cit am putut, da’ s-a dus, saracuta, n-am avut ce-i mai face)

  6. Place Gaiman, ai?

  7. 3 luni si 2 saptamini.
    si data viitoare cind o sa mai scrii o sa fie doua luni si doua saptamini.

    catizicvreodouaacumacatedailovitinaripasiocupatpinapestepo… !

  8. si uite porcavaca de weblog ce-mi face, imi taie citamai matsu’ de superfraza scrisa pe 4 rinduri…
    despre cum te dai tu ocupat pina peste poate si nu mai treci p-aci cu anii si mileniile, si raminem tot noi onoratii cititori neonorati de tine, sa stergem praful si sa oftam adinc la amintirea vremurilor cind vidalu scria mai des! (am scris-o desfasurat acum)

  9. stai asa, ca miine pun laba pe noua gramatica a academiei… sh-apai oi scrie…
    :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

