la multi ani lu’ mama!

cum joi e ziua lu’ maman, i-am luat un mobil să-i ajungă!
 
 
 
 
nu că ar avea mama musai nevoie de bluetooth şi cameră (deşi, după cum o ştiu eu, măcar de curiozitate, şi tot le va folosi!), dar am ţinut să-i iau un mobil cu clapetă, că-i mai elegant şi mai… ferit în geanta ei. iar telefoane cu clapetă mai ieftine, fără cameră şi brizbrizuri, am găsit, nu-i vorbă, dar le ţinea bateria de aici pînă la uşă, la naiba!
şi, da, am vrut şi display extern…
e drept că iniţial am ochit un philips 520, ăla de-l ţine bateria pînă la 800 de ore în stand by / 8 ore de convorbire. model care există pe toate saiturile magazinelor, dar în nici un magazin. bănuiesc că e un mobil virtual.
eniuei,
„CINCINALUL NOKIA 5110” A LUAT, ÎN MOD OFICIAL, SFÎRŞIT!!
la mulţi ani, katze! 
13 comentarii

  1. laaaaa muuuulţi aaaani!

  2. La multi ani mamei tale. Sa fie sanatoasa si sa aiba parte de tot binele din lume. Sa stapaneasca cu placere cadoul de la tine, care este unul deosebit si very cool.

  3. La multi ani mamei tale. Sa fie sanatoasa si sa aiba parte de tot binele din lume. Sa stapaneasca cu placere cadoul de la tine, care este unul deosebit si very cool.

  4. la multi ani 🙂

  5. multumesc frumos!
    ce de lume draguta…

  6. moama… ce jmekerie de telefon! parca-mi faci pofta de d-astea cu clapeta, io carele nts never… da’ arata _bine_, ce sa zic.
    sa-ti traiasca si doamna mama, sa fie sanatoasa (la trup) si bolnava (la cap*) ca si pin-acuma. :o))

    *prietenii stiu ce spun!

  7. Hop si eu in ciorba, la multe primaveri!
    (Cum o fi sa ai o mama varsator?)

  8. Sa-ti traiasca bre, si tu pe langa ea, si noi pe langa voi ca sa merite sa traiti 🙂

  9. la multi ani lu’ mama lu’ vidal!

    (la mine mamaie e varsator. si eu sper sa am si eu copii ca voi care sa ma aprecieze asa, peste vreo 20 de ani.)

  10. Tiiii, inca o mama varsatoare!
    (e bine cu un parinte in zodia asta, mai old, sau cel putin mie imi e …)

  11. Tiiii, inca o mama varsatoare!
    (e bine cu un parinte in zodia asta, mai old, sau cel putin mie imi e …)
    La multi ani!

  12. you’ve been tagged on http://www.weblog.ro/mackerelfish 😉

  13. eu am doar ascendent in varsator, dar ce n-as da sa „tina aproape” fi-meu, peste 25 de ani, cum tineti voi doi …si nu e vorba de cumparat mobil or uatevar… Eniuei, la multi ani ! sa ne postezi si noua o poza facuta de ea cu cadou’ 🙂 si tine-ne la curent cu ce mai zice (mama ta) 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

