zece tristeti pentru romania

din prostia aia de la realitatea tv, zece pentru românia, aflu că irina loghin
a fost cea mai bună solistă a
ţării în anul 2005 (şaptişpe milioane de români au votat-o, mi se
spune, probabil ăia şaptişpe milioane care s-au dus pe la nunţi anul
ăsta şi-au ascultat-o cîntînd în cîrciumi) şi că mircea dinescu şi
gabriela vrînceanu-firea sînt jurnalişti. parol? ce definiţie o mai avea cuvîntul jurnalist în ultima vreme?

interesant cum nimeni dintre ăia 17 milioane n-a votat nici un manelist
la categoria solişti vocali. mie să-mi dea în scris realitatea şi cele
patru institute de sondare care au colaborat la facerea clasamentului,
să-mi dea în scris, zic, că printre ăia zece nu era, de pildă, costi
ioniţă. măi, cît rahat poţi să mănînci în mod oficial, cu decor roşu,
în mijlocul ateneului?

de curiozitate, vreun blogăr de pe aici se numără printre ăia 17 milioane de întrebaţi?

dacă e vreunul, să vină repejor să-mi zică de unde pînă unde l-a ales pe locul
4 la analişti politici pe marius tucă_care nu deosebeşte stînga de dreapta.

cu durere în suflet l-am văzut şi pe bălăceanu-stolnici ramolit pînă la
a spune că mona muscă a fost unul dintre cei mai remarcabili miniştri ai culturii din ţara asta. eu, ca de obicei, am sărit de cur în sus, ‘prin ce pălăriile mele s-a remarcat?’, noroc cu mama: ‘îţi spun eu prin ce s-a remarcat. prin demisie’.

la capitolul ‘tineri politicieni’, da, sînt de acord, cozmin
guşă e cel mai cel. pe lîngă ăilalţi 9, dintre care unul vom-mai-vedea
(răzvan ungureanu), şi alţi opt frecători (aia cu daciana sîrbu pe
locul zece mi-a plăcut foarte-foarte mult) care-i vor înlocui pe
frecătorii bătrîni de azi, pe lîngă toţi aceştia, guşă o merită din
plin. (la distincţie mă refeream.) pe ăilalţi nu cred că i-ar fi dus
capul să organizeze un mini-bordel pentru şantajarea oponenţilor.

ce mi-a mai plăcut? categoria ‘parlamentari’, diferită de categoria ‘politicieni’,
din care face parte, probabil pentru a putea lua un premiu şi
prezidentul băsescu, fiindcă alt motiv cu măcar un fir de logică nu
găsesc. fiindcă băse e singurul politician neparlamentar şi nemembru în
guvern (pentru miniştri a fost, iarăşi, o categorie separată, vezi
musca de mai sus) cunoscut de români.

(apropo, că tot l-au premiat inclusiv pe baza criteriului ‘respectarea
promisiunilor’. am remarcat la prezidentu’ o tactică-beton: îşi
respectă o părticică din promisiunile electorale, iar în contul
celorlalte ţipă cît îl ţin bojocii, ‘băăăi, de ce dracului nu
respectaţi, băi, promisiunile din campanie? că ne facem de basme în
faţa ţării, băăăăi!!’ – ceea ce se contorizează, în subconştientul
colectiv, ca un fel de grijă pentru promisiunile din campanie… măi,
ce figură eşti, băse!

9 comentarii

  1. Bine ca nu am vazut live emisiunea ca doar dintr-o povestire m-a luat durerea de cap. Este minunat ca avem un analist politic, ce poate emite pareri pertinente pe aceste teme precum Marius Tuca.
    Vreau si eu amanunte precum ce institut a efectuat sondajul si cine a aparut din partea lor la emisiune te rog.

  2. eu am vazut un soi de preview al emisiunii asteia acum vreo doua saptamani, o discutau intr-un talk-show dar nu divulgasera locurile 1,2 si 3 ci doar nominalizatii. Subscriu la ramanerea cu gura cascata in fata nominalizarii lui madam Firea.
    Ce mi-a placut totusi au fost criteriile care chipurile au fost cele mai importante la capitolul jurnalisti, anume ‘nepartinirea’, ‘aflarea si respectarea adevarului’ si inca ceva, dar nu-mi amintesc acum ce :d.

    (A, eu nu ma numar printe aia 17 milioane.)

  3. cu picica erai mult mai interesant, parol 😦

  4. picica nu-i bine, asa ca nici io nu-s bine si nu mai scriu de ea nimic o vreme, din superstitie. pina s-o face bine.
    (pe cale de consecinta logica, criteriile valorice din tara asta nu se vor face bine prea repede.)

  5. eu as vrea sa castig concursul cu ce dovada de 10 ai.Nah de aici! merit?

  6. si scriitori?

  7. categoria scriitori a fost eliminata pentru „lipsa de reprezentativitate”! asta in timp ce la capitolul „ministri” a cistigat ministra culturii, dupa citeva luni de mandat!
    niste stupizi.

  8. pentru ca meriti, o sa-ti dam elseve ca premiu.

  9. bai, da de cand gusa (care are 40 de ani) e tanar politician. mie nu-mi mai pare tanar. si…oricum e cam varza….dar numai tanar nu e….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

