ma duc sa ma culc

pierdut picică* ieri pe seară, răscolit casa mai ceva ca gestapo,
căutat picică pe străzi pînă la miezul nopţii, nedormit, găsit picică
dimineaţa la 7 în debara.
vidal mort şi înviat de seara pînă dimineaţa. noroc că în ordinea asta. unii mai
încurcă sărbătorile, învie de crăciun.

(* notă: picică distrusă psihic de frecat cu loţiune pe burtă zilnic
+ spălat cu şampon şi stat cu şampon pe ea douăzeci de minute la
fiecare două zile + dat pe gît cu oarece forţă şapte pastile pe zi în
cîte trei runde şi un sfert. condiţii în care vidal nu mirat că picică
luat lumea-n cap.)

26 comentarii

  1. picicutza…..picicutza…..dragut.Pai vezi, daca biata picica si-a luat l;umea in cap (ma rog, in debara), nopi daca suntem suparati de ce nu ne-am lua-o?!

  2. nu nopi, ci noi

  3. pen’ ca la consiliul nopilor s-a zis ca nu! ca nopii n-au voie sa-si ia lumea-n cap! na!

  4. pai bine, domn’e,dac-ai fi tu in loc de picica,nu te-ar lasa nervii?!:))

  5. A, pai asa spune, imi parea rau, nu vazusem comunicatul de presa de la consiliul nopilor………o sa il caut pe site. pana il gasesc insa, ia de aici un christmas pudding si mangaie picica….si traiasca cautarile dar mai ales gasirile.

  6. era baiat ?
    foarte important : daca nu-l castrezi la un an-doi se plictiseste .
    proportia motanilor ce pleaca d’acasa este enorma !
    ….vorbesc de cei ce nu se mai intorc.

    naspa!
    ….poate vii cu vesti bune !

  7. zi bre’ ….cum se simte ?

  8. saraca picica…

  9. Încurcă lume carele eşti!

  10. drog, deci de de-aia mi-a fugit ionica de-acasa acum cativa ani

  11. offf saraca picica sarak vidal! a mea se askunsese intr-un sertar si se si inkisese akolo. 2 zile am cautat`o nush cum a rezistat….

  12. picica bolnava? fa-o bine!

  13. noi ne agitam si el trage la aghioase !

    de fapt ne-a spus ca se culca, nu ?

    PS: e pe bune faza cu baietii pisicoshi: pleaca indiferent cat de bine il tratezi .
    si cel mai adesea sfarsesc tragic .

  14. ma speriasem

  15. si eu mi-am inchis mitza in debara si am cautat-o o gramada. ma ingrozea faptul ca oricat fluturam pachetul cu mancarica ce zornaia cu sunetul ei preferat de pe lumea asta, picica nu aparea. am cautat-o pe scara, in sus si in josul etajului, si apoi mi-a picat fisa. de atunci nu plec din casa pana nu ii vad mutra, ca sa plec linistita.

    bine imi pare ca ai gasit-o!

  16. sigur picica nu a vrut sa-ti joace vreo festa? a mea asa procedeaza.
    (si uite asa am aflat ca nu am citit Povestile Asiei; nici acum n-ar fi prea tarziu)

  17. (sigur, daca zici ceva de picica, poftim, 16 comentarii! daca visam ca vidal isi ia lumea-n cap ca nu mai suporta nu stiu ce, pariu ca nu comenta mai nimeni?)
    in ordinea numerelor de pe tricou:
    mayra – pai, asa am zis si eu, ca am inteles-o, vai de mama ei.
    departe – am mingiiat pisica. tu ai gasit comunicatul?
    drog – aia cu plictiseala motanilor necastrati, cum sa-ti spun, mi-a compensat noaptea distrusa, zau!
    jen – o sa-i transmit picicii
    A – moa???
    a 80-a – ionica? un nume nou! s-a mai intors?
    tuvia – cum fac picicile tale de tot nimeresc in locuri strimte??
    2410 – da, s’traiti! da’ mai dureaza.
    drog again – ai mei is castrati toti. nu din alt motiv, ci de mila numitei picici
    puck – vezi ce bine-i sa citesti pina la capat?
    uv – da, intotdeauna plecatul de acasa e prelungit de perioada „unde-s …

  18. (continuare)

    uv – da, intotdeauna plecatul de acasa e prelungit de perioada „unde-s picicile, ce fac si cu cine?”
    helicea – asta mica nu obisnuieste sa joace feste. de-ar putea sa stea numai in sufletul tau, ar fi perfect. sau, ma rog, era o vreme cind… inainte de inceperea chinurilor… pardon, a tratamentului.

  19. dacă sufletul tău s-a dovedit a fi plin de şampon şi loţiuni bizaroide, deh!

  20. acuma ca vin sarbatorile si poate mai prind si eu niste zile libere, poate trec sa va aduc posterul ala, si cu ocazia asta mai chinuiesc putin si matzele. sa vezi atunci cum o sa fuga care pe unde pot 🙂

  21. numai sa te uiti la mutra picicii, ce chinuita e, si-ti dai seama ca mai mult de-atit n-ai ce chinui…

  22. eu nu pricep nici akum cum raposata Nuit s-a inkis singura intr-un sertar pe care nimeni nu poate sa-l inkida, atat de intepenit e…din engimele terrei i guess 🙂

  23. mack: :O)))))))))))))))

  24. aoleu, tuvia, fa-mi un bine si nu-mi mai aminti de nuit!

  25. voila de vezi… cum nu fac io click pe patratsica-tsi, cum scrii un kintal si comenteaza lumea o tona.
    nu mai comentez nimic la aia cu picica, ca m-am suparat ca-s ultima gaina din gostat!!!

  26. te superi de pomana, maricico de aprilie, ca doar, stii bine, primu’ cirlig din tot gostatu’ i-al tau! rezervatus!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

