reproductia stearpa

în continuarea însemnării anterioare

mi se mai spun diverse alte lucruri util de ştiut:

– ‘scopul vieţii este perpetuarea. omul trebuie să se căsătorească şi să facă
copii, cel puţin unul’

– ‘pentru ce fac homosexualii umbră pămîntului?’

te rog frumos să-mi spui – acum, da? acum! – pentru ce face umbră
pămîntului Luna. şi dacă tot sîntem la capitolul ăsta ai putea să-mi
spui şi ce sens are existenţa tuturor miliardelor de planete sterpe,
fără viaţă, din univers. totdeauna m-am întrebat asta, dar poate a dat
norocul peste mine tocmai acum: spune-mi!

adică ce vrei să spui cu ‘nu ştiu’? eşti suficient de priceput ca să fi
pătruns sensul existenţei cîtorva procente din umanitate. nu?

deci mă căsătoresc şi fac copii, şi gata (căci mi-am atins scopul, îmi
spui). copiii mei se căsătoresc şi fac copii, şi gata. copiii lor se
căsătoresc şi fac copii, şi gata. cu ce scop perpetuarea, reproducţia
stearpă, dacă-mi dai dreptul la oximoroane? fac copii care fac copii
care fac copii care fac copii şi?

5 comentarii

  1. te-ai incins. 🙂

  2. ‘am nervii struna de vioara’…

  3. Pentru ca visina din virf nu am, ramin cu capsuna din virf…
    Pot sa fiu impuscat de acum? Ca nu vreau sa ma inmultesc…

  4. scuza-ma, A, da-i numai vina ta daca ti-a luat atita vreme sa te lamuresti a cui pagina e asta.
    09/03/2005-15:28

    Intr-o saptamina ai si uitat, sau cum ?!?!?!

  5. asa e, A, dar cestiunea nu-i blogul acela, ci ideile in sine, de care ma izbesc de multa vreme. ala a fost doar vishina din virf, stii…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

