(n-am rezistat)

32. 

35 comentarii

  1. la multi ani!

  2. hmm. Deci nu e vorba de abonati, ci de ani.
    In acelasi timp, April zice in blogul ei ca e ziua unei prietene de blog. Mai, sa fie!
    Bre, Vidale, stii disputa aia despre sexul ingerilor?

  3. toate cele! şi poate ne vedem cîndva la o BR… snif
    ps: mai sunteţi mulţi veniţi azi? 🙂

  4. Melk-ule, nu te-arunca cu coarnele inainte… un bob zabava…
    Vezi c-o sa mai felicit lume si-n alte zile.. nu mi-i face pe toti bloggeri!

  5. la multi ani, inca o data. si sa scrii, ca ne esti drag.

  6. uite, mai, ce lume draguta aci la mine-n blog! m-am emotionat

  7. cum arata un vidal emotionat? ne-ar trebui o poza… da’ cred ca doar in VIP am putea gasi asa ceva, rod al muncii unor bine platiti paparazzi. la mai mare!

  8. 32 si necasa..? underlust pregateste fuga-fuguta certificatul de casatorie, semnezi?

    La multi …ani frumosi! De-ailalti, sa nu.

  9. Ho, ho, ho ! (deci, eu nu sunt Mos Craciun, nu-ti fa iluzii…:D) La muuuuulti ani ! Sa fii fericit ! (Stiu ca e cam complicat, in cazul tau :D)

  10. La Multi Ani !

  11. imi strang cornitele, nah, mi-i rusine…
    Sa ne traiesti, Vidale!

  12. happy b-day

  13. m-am superemotionat, na!

  14. asa mai aflam si noi una alta. La multi ani, Vidal, sa ne traiesti si sa-ti mearga dupa voia inimii tale!

  15. abonati?

  16. ce bine ca n-ai rezistat!
    la mai multi!!

  17. ia sa devin eu numarul magic 🙂

  18. la multi aaani si sa ti se indeplineasca dorinta aia, stii tu

  19. 🙂 la multi mai multi.

  20. de gustar-august, vidal, la multi ani!

  21. …face bine la psihic !!!

  22. LMA!

  23. la multzi ani coios, cu o mica intarziere ce-i drept. iarta-ma, dar am fost plecat. 😉

  24. Tot inainte, mindru viitor.
    Bai… sa fie mai bine d’aici incolo.

  25. nici eu (nu am rezistat) :
    sa traiestri cum ne doresti si usor sa stapanesti lumea la care tanjesti !

    la multi ani bre’ vidale tata’ !!!

  26. bine, mai! veniti cu d-astea… si tu, droage, imi trintesti urari d-astea mestesugite, ca sa nu mai am inima sa ma ciorovaiesc cu tine?
    (err… glumeam, nene! o ciorovaiala la vremea ei…)

  27. La multi ani!!!

  28. la multi ani! 😉
    ps: sa nu incerci niciodata sa rezisti! doar bucura-te! 🙂

  29. babalacule!

  30. m-am intors ca sa-ti spun (risc asumat ca you don’t give a fuck,anyway) ca si eu tot in ’73 am aterizat :D, doua anotimpuri mai devreme…so, I’m older, sic!! :))

  31. (aoleu, nepoate, de te-oi prindeeeee…)
    multumesc la toata lumea!
    (aoleu si asa mai departe si tie, a&m, hihihi!)

  32. la mine a picat fisa cu intarziere ce era 32-ul asta… (mai exact acum cand am citit comentariile). la multi ani si la mai multe matze 😀

  33. sa ne traiesti, vidalule!
    n-am rezistat sa nu ma exprim, mai ales ca aveai 32 de comentarii si prea se asorta cu insemnarea! 🙂

  34. sa ma vezi cita vreme au stat 31 de comentarii si ma uitam cu jind la ele, intrebindu-ma de ce nu se fac in ton cu anii… futu-i-futu-i-zise-printesa-totu-i-trecator.

  35. aceeaşi prinţesă care întreba cine a vopsit calul?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

