laaaaa, la-la-laaaaa…

 …aimă luză beibi, său uai donciu chil miiii…

19 comentarii

  1. ok, so… (stiu ca nu se incepe cu deci, dar…) so… never thought that vidal would be depressed. pai ce faci, draga, imi iei locul? hai ca nu-i frumos…

  2. Iti dai seama ca populatia planetei s-ar reduce cel putin la jumatate daca ne-ar omora pe toti, nu? 😛

  3. da, mai, da’ ce jumate fatzoasa ar ramine… ei?

  4. imi imaginez si eu.. ca de trait, n-as trai s-o vaz (thank god! 😛 )

  5. ptr depresii de coracon reecomand soundtrakurile lui almodovar…

  6. depresii de coracon?? NE-VER!

  7. la-la-la-urile se traduc prin ‘soy un perdedor’, si cu asta se rezuma tot ce am deslusit eu din cuvintele melodiei… care e super ok pentru cand te simti ca jumatea cu pricina.

  8. neeee caci ne trebuiesti

  9. se scrie „loază“, măi vidale, da’ va stiu eu pe voi astia. dup’aia o sa cinti chilin mi softli, nu?

  10. Iou! Hei uat hapand diud, ior za best end rep to be rud!

  11. Gata, eu cred ca ajunge.

  12. Batrine, ai perfecta dreptate! Vidale, ajunge!!

  13. vidal » bai, trei puncte siloase, daca tu n-ai fost in viata ta autorul a nimic, e si normal sa ai reactii de-astea.
    ………….

    citeste asta.nu ca ar fi adevarat sau ca ar conta dar poate intelegi mai bine ce am vrut sa spun :
    http://www.hotnews.ro/articol_30158-Adevaratul-Cod-al-lui-Da-Vinci.htm

  14. trei puncte siloase, greata ta fata de drepturile de autor si aiureala de mai jos sint doua chestii diferite, de unde deduc ca ai oarece greturi si fata de logica si bun-simt.

  15. calm, puiule! calm!

  16. deductia TA poate sa te duca undeva de unde cu greu te poti intoarce !
    DRUM BUN !
    drepturile de autor = o tampenie ….in forma in care exista !!!
    ti-ar placea sa fim toti de acord?

  17. tzutzu, nu la mine-n blog, ok?

  18. sorry, my tapestry desire doesn’t live here anymore.
    :))

  19. tii, blue, fix pe gustu’ meu…
    igh


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

