I don’t quite get it

tocmai am vazut Sex and the City, episodul ‘Sfîrşitul unei ere’.

ori m-am prostit eu (ok, ok…), ori, după 90 de episoade feministe,
serialul ăsta a devenit brusc misogin? simplificînd termenii, of course.

adică:

– ea e A NEWYORKER! no doubt about it! asta e ceea ce este.

– ea e scriitoare la ziar, vorba lui tudor octavian. asta e ceea ce face.

– el e artist universal, asta e ceea ce face ŞI ceea ce este.

bottom line

– lui nu-i mai place la new york, e un capitol închis, a fost suficient, se întoarce
la paris, cel mai frumos oraş din lume

– ea nu are de ales dacă vrea să rămînă cu el. trebuie să lase tot şi să se mute
la paris.

bottom of the bottom line

– ea lasă tot şi pleacă.

whatthefuck?

29 comentarii

  1. stiu despre ce episod vorbesti. o aiureala. mi s-a parut chiar ca pictorul a fost prea amabil cu damele, care tocmai il intrerupsesera din lucru. nu ma mai uit la sex and the city de ceva vreme, fiindca e o poveste despre niste femei trecute bine de prima tinerete care nu-si gasesc defel locul, si mai mult, nici nu au vreo sansa in acest sens.

  2. ei na:), aia cu tineretea….

  3. ntz, nu-i episodul ala.

  4. nemaivorbind de faptul ca inca si mai mult ma enerveaza femeile, bine sau prost trecute de prima tinerete, care si-au gasit locul foarte confortabil la vreun brat de nene cu bani sau prin bucataria vreunui betiv, si nici ca au impresia ca nu si l-au gasit.

  5. acum depinde mult si de optiunea fiecareia. eu oricum nu mi-as dori sa fiu in pielea nici uneia dintre damele din sex and the city. neste refulate, orice ai spune.

  6. toate rochiile, mai putin 90% dintre alea ale lui Carrie!
    (ori poate la asta contribuie si cracii aia de tintar sf)
    ratate si refulate? oh, ce simplu…

  7. :)) ce mai conteaza, dar chiar ca o imbracau de parca aveau ceva cu ea.

  8. i’m such a s&c victim..jtiu episodu..e nenea ala care facea kestii cu lumini si ea se duce la paris da nu se integreaza and she misses her friends..i always felt like carrie..deji amicele mele ma kred samantha..nu`i feminist the show.just brutally honest.all women talk like that.

  9. fuck! tuvia e spoiler! bine ca mi-ai povestit un episod in avans, la naiba!

  10. (cum naiba de nu nimereste nimeni exact episodul la care ma refeream? a fost azi, ce naiba!)

  11. i’m sorry…eu nu’l vad la tv..am luat episoade dp dc, asa pe sezoane…so i can`t know..didn’t want 2 spoil though..las k nu ti-am zis ce se intampla cu Big 🙂

  12. (oricum, am uitat sa precizez ca_creatura cea nasty a nimerit-o. pe ea, pe episoada)
    helice, daca nu gasesti cuvintul ala, atunci n-o sa pricepem ce ai cu serialul.

  13. cred c-am vazut episodu’ de muuult, pe alte meleaguri. cred ca, din 2 in 2, am cam vazut tot serialul. cum de ce-a plecat cu el?! what if he’s ‘the one’ (no, not Neo). d-aia. ca despre asta e voreba la urma urmei. haine sunt foarte cool. mai putin ale roscatei. mail ales ale lui carrie. irrespective de cum stau pe ea. e un film educativ. m-a invatat multe, mi-a dat o gramada de idei. like, primul lucru pe care am sa-l fac cand ajung in NY e sa alerg dupa o namila de labrador/st bernard pe strada incaltata in manolos. nu, cosmo nu citesc. acolo scriu

  14. (offtopic)
    unde-a disparut poza aia cu cele 3 mitze negre pe care le tinea cineva in bratze?am rasfoit tot blogul pisicesc si n-am gasit-o

  15. http://www.weblog.ro/vidal/2004-11-30.html#19865

  16. am uitat: da, hainele roscatei sint… intr-un fel…

  17. thanks,nu mi-a dat prin minte ca ar putea fi in blogul tau:) dar toata cautarea spre bine:cu ocazia asta am revazut toata populatia felina a weblogului romanesc

  18. (pentru ca nimeni nu se uita cum trebuie la un serial asa de … nici nu gasesc cuvantul, ca nu vreau sa ranesc sentimentele nimanui. eu am urmarit doar prima parte acum 100 de ani, dupa aia n-am mai putut).

  19. nu e mai episodul ala care se termina cu ei doi in sled-ul ala… si zice ea „God knows how he found it .. in the middle of Manhattan”? .. sau ceva de genu’ 😀

  20. Cosmopolitan cititzi?

  21. da, dupa aia citesc gazeta sporturilor din scoarta in scoarta, beau bere, ragai si ma scarpin pe burta. si basca pe-o ureche. ( v, poti sa stergi mesajul daca e …nu’s’cum )

  22. eu zic sa nu mai postati comentarii de genul „nu e episodul ala in care….” pt ca riscati sa-i povestiti vidalului tot serialul

  23. :)hai maaai , mie imi plac . eu vreau sa fiu toate si sa am rochii misto si… ma rog toata poveste din FILM, ca oricum sunt doar niste pesonaje. iar faza cu ratarea si refularea… ma abtin:)))

  24. nu sterg nimic, puck, de felul meu. bashca, comentariul tau nu-i… nu’s’cum.
    radule, nu citesc nici reviste pentru muieri, nici reviste pentru masculi. tu? sa-mi impartasesti si mie experienta.
    altminteri, poate sa-mi placa un serial, un film, o carte fara ca personajul principal sa fie croit pe gustul meu, fir-ar sa fie de treaba! se intimpla insa ca muierile astea patru imi plac, CHIAR DACA uneori pe cite una dintre ele as stringe-o de git. foarte rar insa. mutind mutandisurile, ma uit la absolut orice documentar despre hitler!

  25. „ingrozitor de misto imbracata” – partial adevarat. in partea cu „ingrozitor”

  26. satc e fff tare, dar secretul e sa te uiti de la sezonul 5 (hai…4) incolo…
    si carrie e ingrozitor de misto imbracata desi, cum ar zice hipsterii, fugly rau – cica asta-nseamna fucking ugly
    sa vezi doar ce soundtrack misto e in ult 2 episoade, an american girl in paris, eh

  27. mmm… sa ma bag si eu in seama printre discutii muieresti? neah… eu chiar nu m-am uitat la film. carrie e urita de felul ei – ea e personagiul principal, nu? in rest.. povesti de adormit adultii. parerea mea.

  28. pai, taica, daca NU te-ai uitat la film, de ce te bagi in discutii despre el? ca sa nu murim prosti cu totii…

  29. am vazut trecator citeva episoade. atita tot. si jessica parker chiar mi se pare urita. in toate filmele in care am vazut-o :))


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

