scuze si lipseli

 constat că am început să trîntesc comentarii din ce în ce mai
agresive prin diferite bloguri care n-au nici o vină (ca, de pildă, mag
ori she_joint – scuze, mag! scuze, she_joint!). pînă acum m-am abţinut de la a
mai călca
prin bloguri care-mi sînt odioase. nu-i de ajuns. indiferent unde
intri, se găsesc indignaţi care să-ţi facă părul creţ pe picioare. am
să mă abţin şi de la a comenta în celelalte bloguri, de-acum înainte,
dacă
altă metodă de-a evita îndoctrinarea şi gargara cu mucii pe piept nu
există. nervii mei – promit să mi-i ţin în buzunar de-acum – sînt o
reacţie de respingere/apărare. am capul plin de cucuie. nu eşti
creştin? trosc! nu eşti creştin ‘practicant’? double-trosc! nu încetezi
imediat şi necondiţionat să discuţi despre pisicile tale, cînd în jur e
atîta apăraie, trosc-trosc-trosc! ruşine! vade retro!

ia mai lăsaţi-mă, frate, în durerea mea! cum n-am încercat să transform
în ateu nici un creştin cumsecade de prin zonă, aş aprecia ca nici
creştinii cumsecade de prin zonă să nu mă ducă pe mine fedeleş la
spovedanie şi împărtăşanie. aşa cum pe toţi cei care manifestau inutil
şi haios prin piaţă cu nobilul scop al retragerii trupelor din irak şi
al eliberării celor trei ţinuţi pe-acolo, nesuflînd o vorbă despre
inundaţiile de-atunci, pe toţi aceia, zic, i-aş ruga acum
frumuşel să nu mă frece la cap că nu-mi umplu blogul de lacrimi acum.
(da’ acum, în clipa asta, da? că de nu…!) nu polemizez cu nimeni pe
subiectul inundaţiilor, pentru că mi-e prea greaţă de felul cum l-am
văzut prezentat de stima-noastră-şi-mîndria posturile tv. în rest, cine
moare de grija mea că nu ies pe străzi plîngînd şi bătîndu-mă cu
pumnu-n pepţi, ăla să ia un calmant şi să se culce, că pînă dimineaţa-i
trece precis.

21 comentarii

  1. vidalule, poti sa treci la mine pe blog oricand, sunt foarte toleranta, nu incerc sa indoctrinez pe nimeni, relatia mea cu biserica crestina este una foarte laxa – am mai zis-o – si in plus am si pisica in varsta de sapte ani (e deja a patra mea pisica). sunt ceva puncte comune la activ.

  2. „ce se intelege din ce nu se intelege” remember, vidal? daca tu te-ai obisnuit cu astfel de reactii si ai impresia ca si a mea a fost de aceeasi natura, scuzele mele sincere si total neironice. incercam sa sesizez de unde anume s-a generat „luarea in ras”; nu cred(look back) ca ai avut vreun raspuns in afara de a rade in continuare;

  3. acum mi-am dat seama ce am pierdut azi, dar ce sa fac, uneori mai trebuie sa si lucrez.

  4. hai coae in vama diseara! te iau cu mine? 🙂

  5. of of of, ati scos omul din sarite de a trebuit sa iasa la rampa si sa deie explicatii in scris. pai se poate?

  6. yes please, in your pocket!

  7. esti neserios. io chiar faceam o oferta buna si tu…:P

  8. sa traiesti, da’ am de lucru tot uichendu’.
    altminteri, doar stii ca am probleme cu seriozitatea, ce te mai miri!

  9. la tine pe blog se poate intreba care este diferenta dintre secta si religie?

  10. si de unde ai decis tu, de ex, ca religia adevntista e secta? si multumesc pt trimitere, ma interesa parerea ta, exclusiv, nu vreo definitie din dex

  11. this was weird….mi s’a parut mie ca ai postat un comentariu?? en fin, habar n’am..

  12. da, il postasem, da’ l-am scos repejor, ca n-am vrut sa mai aprind vreun conflict.

  13. ok, daca tot ai apucat sa-l citesti: nu „am decis” eu ca adventismul e o secta si treburile astea nu-mi pare ca ar avea treaba cu parerea mea, ci exact cu definitiile la care te-am trimis.
    religie e crestinismul (din care adventismul se revendica, deci nu vad care-i problema); religie e iudaismul; religie e islamismul; si asa mai departe. adventismul e o secta. conform dictionarului pe care-l ocolesti cu gratie, secta este o „comunitate religioasa desprinsa de biserica oficiala respectiva” sau un „grup alcatuit din adeptii unei doctrine”. nuanta peiorativa nu este a termenului propriu-zis, sorry! vine din cu totul alte contexte.

  14. yes! ce fraza luminoasa am tras… si ce treburi netrebuincioase am trintit in ea…
    oi fi obosit, o sa-mi iau o vacanta.

  15. şezi blînd, vidale. aer, soare, linişte ş-o carte…
    take a deeep breath. relax. like adam in chains 🙂

  16. sa mai zic ceva? mai e nevoie? ( intre noi: io-te ca era serioasa, iar mi-e greu sa ma abtin)

  17. da, mai… incredibil…

  18. haotica, in sfirsit te-ai prins care-i scopul meu in viata!
    shalala, ala chiar este un subiect serios, doar ca noua ni s-a parut fenomenal de haios trintita chestia aia cu adventismul. nu adventismul in sine ni s-a parut noua haios… (oare o putem face si pe haotica sa-nteleaga? neah… nu-i asta scopul vietii mele…)

  19. nici al meu. haotica, chiar nu avem nimic cu tine. uite, ma abtin sa scriu tot ce imi vine ca sa nu te mai superi asa. ba chiar ar fi indicat, eu stiu… sa ma ocolesti in viitor, sau sa ne vedem fiecare de trebile lui, ce zici? scriu la vidalu’ ca aici e mai mare agitatia

  20. puck&vidal, what a great couple:) zice unu’ ceva. hop si celalalt sa-l aprobe:) funny:)
    anyway, explicatia ta ma bucura si iata ca s-a facut intr-un final lumina in mintea mea involburata;) nu era mai simplu sa spui asta de la inceput? cu siguranta, nu:) nu mai avea de ce sa se amuze puck:P

  21. ok ok..mersi, nuanta peiorativa parea sa fie obiectul amuzamentului general..totusi, io’te ca eram serioasa, scuze ca am tras cu urechea:), pt ca imi pare un subiect serios, doar d’aia;)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lasă un răspuns

